Lucrează eficient: CUM poți crește rapid productivitatea angajaților tăi?

1164
Lucrează eficient CUM poți crește rapid productivitatea angajaților tăi

Productivitatea în rândul angajaților poate fi o problemă pentru antreprenori, pentru că ea este cea care menține compania în viață și prosperă. Când totul merge bine, nici nu te gândești la ea, dar dacă o iei în considerare numai atunci când lucrurile încep să scârțâie, s-ar putea să fie prea târziu pentru a îndrepta ceva. De aceea, trebuie să te asiguri că nu o neglijezi. 

Cum poți transforma o performanță mediocră într-una de înaltă calitate? Ce îi face pe angajați să fie mai productivi în timpul programului? Dacă și tu ești în căutarea răspunsurilor, atunci ai ajuns unde trebuie! Citește mai jos și descoperă cum îți poți ajuta firma!

Iată ce poți face pentru a crește productivitatea angajaților tăi!

  • Instalează camere de luat vederi

Un manager bun trebuie să își verifice în permanență echipa, pentru a se asigura că aceasta își duce task-urile la bun sfârșit. Dar cum acesta nu poate fi în mai multe locuri în același timp, kiturile de supraveghere de la A2t rezolvă această problemă. Astfel, nu doar că îți poți monitoriza angajații în permanență, dar costurile asigurării firmei scad semnificativ! Mai mult, studiile arată ca oamenii se simt mai în siguranță dacă știu că bunurile le sunt supravegheate, chiar și când pleacă în pauzele de masă! Astfel, simțindu-se protejați și performanțele lor vor fi mai ridicate!

  • Fii atent la managementul timpului

Nu îți suprasolicita angajații! Un lucru pe care foarte mulți angajatori îl uită este faptul că și cei care lucrează pentru ei sunt tot oameni și au nevoie de pauze. Cercetătorii de la Florida State University au demonstrat că persoanele care lucrează în intervale de câte 90 de minute sunt mult mai productive decât cele care muncesc mai mult de atât. Sportivii de performanță se antrenează numai după acest orar și nu mai mult de 4 ore și jumătate pe zi. 

Dacă orele de muncă nu pot fi reduse, pauzele pot fi mărite. Nu grăbi angajatul să treacă la un task nou imediat după ce a terminat cu cel precedent. Permite-i să facă un repaus scurt, pentru a-și limpezi mintea și rezultate vor fi uimitoare!

  • Investește în perioade de training

Un bun antreprenor știe că întotdeauna calitatea este mai bună decât cantitatea. De aceea, în loc să angajezi  mai mulți oameni cu pregătire mediocră și care te ajută numai parțial, alege-i pe cei mai bine pregătiți, de care chiar ai nevoie și apoi investește în specializarea lor.

Trainingul poate fi o experiență benefică, bună pentru socializarea dintre membrii unei echipe și care să se dovedească utilă pe termen lung. Omul va fi mereu o ființă curioasă, va vrea să descopere mai multe despre ceva ce îl pasionează, de aceea, dacă îi oferi această oportunitate, nici nu va mai fi tentat să plece. 

Acestea sunt doar câteva sfaturi, dar poți găsi și altele, dacă te gândești la bunăstarea angajaților tăi. Fii spontan și creativ, folosește-te de aplicații pentru a-ți organiza echipa și pentru a face munca mai interesantă. Doar tu ești cel care își poate ajuta afacerea să crească!