Alex Design ne demonstrează că publicitatea outdoor încă funcţionează

0
62
Tot-Design-Reclama

Scopul publicităţii este să surprinzi atenţia oamenilor şi să îi încurajezi să acţioneze. Unele dintre cele mai eficiente modalităţi să ieşi în evidenţă este prin folosirea panourilor publicitare. Pentru a-ţi maximiza veniturile din marketing, să investeşti în panouri publicitare este o modalitate simplă şi care necesită o întreţinere minimă.

Alex Design este o companie din Bacău, ce se ocupă cu creaţie şi producţie publicitară în Bacău. În portofoliul companiei găseşti litere volumetrice, casete luminoase, totemuri, colantări şi inscripţionări auto, bannere şi panouri, copertine, placări cu BOND, dar şi personalizări textile şi multe altele.

Cei de la Alex Design ne asigură că publicitatea outdoor nu a murit şi că funcţionează mai bine ca niciodată. Într-adevăr a intervenit şi publicitate online căreia îi revine o parte din piaţa de publicitate, însă veniturile care sunt aduse şi de metoda tradiţională sunt substanţiale. Cu cât foloseşti mai multe metode de a-ţi expune afacerea cu atât ai mai mari şanse să vinzi.

Influenţa panourilor stradale

Un român petrece în medie 3 ore în trafic pe zi, petrecând aproximativ 15 minute în faţa unor panouri stradale. De ce să nu ţinteşti consumatorul în timpul acestei oportunităţi cu un panou mare, calitativ, bine plasat într-o zonă cu trafic?

Panourile sunt grozave şi pentru simplicitate de asemenea, în timp ce nu necesită design pentru mai multe pagini, cum necesită o broşură. Ai nevoie de ceva eficient într-un timp scurt? Un panou necesită o singură pagină de design, ceea ce ar trebui să-ţi economisească timp când alcătuieşti un template ce îţi va oferi rezultate.

Ai auzit de regula lui 7 în marketing? Această teorie susţine că un consumator trebuie să audă sau să vadă un mesaj publicitar de cel puţin 7 ori înainte să treacă la acţiune. Prin amplasarea unui banner sau panou într-o zonă publică prin care trec oamenii de mai multe ori pe zi, cum ar fi în drumul spre casă sau şcoală, poţi să atingi acest număr şi să creşti şansele brandului tău de conversie.

Panourile stradale te ajută să atingi o audienţă mai mare, asta e sigur !

Design-ul panourilor

Este vital ca materialul tău publicitar să fie atractiv. Cu toate acestea, dacă panoul tău va fi amplasat pe o stradă care se circulă cu viteză, acest lucru necesită un grad şi mai mare de observare. Gândeşte strategic ceea ce îţi doreşti să pui pe panou, o persoană care trece cu peste 60 de km/h va putea să vadă foarte puţin. Care este obiectivul tău de marketing? Vrei să vinzi un anumit produs? Sau eşti interesat de brand awareness? Promovarea unui eveniment? Determină exact ceea ce îţi doreşti să realizezi de la mesajul publicitar şi oferă doar informaţiile esenţiale, cum ar fi numărul de telefon, numele produsului sau data şi locaţia evenimentului.

O imagine conceptuală, masivă face minuni pe un panou stradal. Cu toate aceste, folosind imagini relevante împreună cu informaţii creşte retenţia informaţiilor cu 55%. Când faci design-ul unui panou stradal, încearcă să te gândeşti la o imagine amuzantă sau captivantă care să atragă atenţia trecătorilor. Datorită dimensiunii panoului, imaginile tale pot să transmită un mesaj puternic, aşa că ar fi recomandat să te concentrezi pe obţinerea imaginii perfecte şi construirea design-ului de acolo.

Marketingul outdoor este o unealtă de marketing puternică, aşa că asigură-te că o foloseşti.

peleti brichete rumegus